Månadsutvärdering - Mars
 
 
Böcker som lästes i mars:
Jo Nesbø - Törst
Emmy Abrahamson - Hur man blir förälskad i en man som bor i en buske
Anna Ahlund - Du, bara
Elaine Eksvärd - Medan han lever: ett utsatt barn träder fram ur mörkertalet
Krystal Sutherland - Våra kemiska hjärtan
Ann Rosman - Fyrmästarens dotter

Varav egna: 6
Varav lånade: 0

Bästa boken: Våra kemiska hjärtan
Sämsta boken: Hur man blir förälskad i en man som bor i en buske

Antal köpta: 14

Kommentar: Oj, det var kanske den första gången någonsin som jag bara läste och recenserade böcker från min egen bokhylla? Inte dåligt jobbat om jag får säga det själv. Antal köpta böcker får väl förklaras av en något försenad bokrea för min del. Annars trodde jag nog att jag hade hunnit läsa betydligt mer än vad jag faktiskt har gjort, vad hände där? Men ny månad och nya tag! 

Filmer som recenserades i mars:
-

Böcker som ej recenserades på bloggen:
Mats Rehnman - Kungen och hans tre döttrar
Ulf Stark - Elmer städare
Jujja Wieslander - Kråkan säger INTE!
Eva Vidén - Sigges bilar och maskiner
Eva Lindell - Var är hönan?
Per Gustavsson - Om jag var en elefant
Guus Kuijer - Boken om allting
Lisbeth Sommarström - Jag vill ha gröt!
Camilla Lagerqvist - Spetälskesjukhuset
Teresa Tingbrand - Ett päron till morsa
Cilla Naumann - Kulor i hjärtat
Måns Gahrton - Huvudet fullt av dig