Månadsutvärdering - Oktober
 
 
Böcker som lästes i oktober:
Jo Nesbø - Kungariket
Johan Brännström - Feber
Lisa Bjärbo, Johanna Lindbäck & Sara Ohlsson - Fula tjejer
Klara Doktorow & Veronika Palm - Relationsbibeln: För er som vill hålla ihop länge
Alex Schulman - Överlevarna

Varav egna: 1
Varav lånade: 4

Bästa boken: Överlevarna
Sämsta boken: Feber

Antal köpta: 0

Kommentar: Okej, jag måste acceptera min nya lästakt för det verkar inte bli bättre än drygt en bok i veckan. Måste omvärdera hela min identitet. Det här är ju ingen statistik för en storläsare.

Böcker som ej recenserades på bloggen:
Peter Fager & Anders Bergting - Kråkorna
Emma Askling - Ihop i smyg
Alma Thörn - Alltid hejdå
Linda Bondestam - Mitt bottenliv
Madeleine Bäck - Skräcktimmen
Elin Nilsson - Världar under vatten
Sara Berg - Piraterna och förtrollningen
Åsa Karsin - Lilla boken om Stopp! Min kropp!
Kajsa Lind - Hej hösten
Anna Lundgren - När vi sover
Laura Di Fransesco - Julen, vad är det?
Thomas Halling - Donny
Bjørn F. Rørvik - Bockarna Bruse på solsemester
Henrik Jonsson - De kommer om natten
Annica Hedin - Berit ljuger
Fideli Sundqvist - Hopptornet
Margaux Dietz - Arnold reser till Sydafrika
Klara Persson - Gojan
Anna Hansson - Fredagskväll i kompiskojan

#1 - mammatillmirakel.blogg.se

Alltid kul med boktips 👍🏻☕📖