Bokrea hos Maxi och mina tips!
Igår skrev jag om Bokias bokrea och idag tänkte jag ge mig på att tipsa lite om ICA Maxis utbud, som till viss del är likadant så jämför gärna priserna innan ni förhandsbeställer. Samma sak angående länkarna gäller även idag. Bokens titel skickar dig vidare till min recension av boken och författaren skickar dig till Maxis hemsida för boken.
 
 
Ungdomsböcker
Trilogin som ingen kan ha undgått att antingen läsa eller höra om och det finns faktiskt en ganska bra anledning, inte ens jag kunde sluta läsa den när jag väl hade börjat.
69 kr
 
 
Skönlitteratur
En bok som påminner lite för mycket om Patient 67 men som ändå är värd att läsa.
69 kr
 
En annorlunda bok, testa gärna om du gillar eller avskyr den!
69 kr
 
Den sista delen i trilogin om Victoria Bergman, serien som helhet är bra, även om det här är den svagaste boken.
69 kr
 
 
Deckare
Den första i serien om Sebastian Bergman, just den här boken tyckte jag inte jättemycket om men det blir mycket bättre ju längre serien går och det är ju alltid bra att börja från början?
69 kr
 
Det var i den här boken som jag verkligen fastnade i serien, även om jag hade läst de som var tidigare.
69 kr
 
Lite för mycket ibland men ack så spännande.
59 kr
 
 
Hälsa
Boken som fick mig att äta mer fett och mindre kolhydrater.
79 kr
 
 
#1 - Nilmas Bokhylla

Jag har förbokat alla tre delarna i Bergman-trilogin från Maxi :) Härligt att allihop fanns på rean!

Du har lite nätkärlek att hämta hos mig förresten <3