I mustache you some questions
 
 
Jag har blivit taggad av Anna (Sagan om Sagorna), Monika (Bokslut) och Bella (Bellas Bokblogg) att göra den här taggen och jag är inte den som avstår något sådant så here we go. 
 
Four names that people call me (other than my real name):
  1. Carro
  2. Caroline (När de säger fel vilket händer oväntat ofta!)
  3. Snuffsiluffsi (Pinsamt att ens skriva ut det..)
  4. -

Four jobs I have had:
  1. Bibliotekarie
  2. Korvkioskjobbare
  3. Receptionist på camping
  4. Turistvärd
 
Four movies I would/have watched more than once:
  1. En prinsessas dagbok
  2. Grease
  3. Sagan om ringen
  4. Donnie Darko

 
Four books I would recommend: 
  1. David Levithan - Världens viktigaste kyss
  2. Fredrik Backman - En man som heter Ove
  3. Jonas Gardell - Torka aldrig tårar utan handskar
  4. Christin Ljungqvist - Fågelbarn

Four places I have lived:
  1. London
  2. Norrköping
  3. Kalmar
  4. Fårbo

Four places I have been:
  1. Krakow
  2. Ao Nang
  3. Playa del Carmen
  4. Kreta

Four places I’d rather be right now:
  1. Någonstans där det är varmt och soligt, anywhere!
  2. I min pojkväns sommarstuga
  3. I mitt framtida hus (Vore kul att se hur det ser ut!)
  4. I ett stall, det är alltid bra med stall.

Four of my favorite foods:
  1. Pasta i ungefär alla former och storlekar
  2. Libanesiskt
  3. Knäckebröd
  4. Tzatziki 

Four TV-shows that I watch:
  1. Downton Abbey
  2. Sons of anarchy
  3. Familjen annorlunda
  4. Game of thrones

Four things I am looking forward to this year:
  1. Börja nytt jobb
  2. Sommaren med allt vad det innebär
  3. Vara klar med första året på BHS
  4. Att förhoppningsvis inleda tävlingskarriären med Albus

Four things I am always saying:
  1. Typ. 
  2. Va?
  3. Vad ska vi äta?
  4. Jag vet inte. (Ständiga svaret på den ständiga frågan: Vad ska vi äta?)
 
Four people I tag:
  1. Hannah
  2. Sandra
  3. Veronica 
  4. Petra
#1 - Monika

Ännu en tzatzikimänniska :) Det ska jag äta i morgon. Mums!

#2 - Bella

Haha, känner igen "jag vet inte" som svar på "vad ska vi äta?", standard här hemma också ;P

#3 - Petra

Haha, jag har också en hund som heter Albus (Dumbledore). :) Tack för taggen, jag har dock redan gjort den..men ändå. :)

Svar: va? Coolt, det kan ju inte vara så vanligt ändå?
Carolina Edvinsson

#4 - Hannah

Åh, vad kul att du taggade mig! :D Mig av alla människor på denna jord. Det börjar kännas som att man gjort ett litet avtryck i bokbloggsvärldens i alla fall! Tack i alla fall! :D ♥ Ska göra taggen när jag får tid.

Förresten, gud vilken fin blogg du har! Alla kolumner, stilar, symboler! ja allt! Så fint! Skulle själv vilja ha en lika fin blogg! / kram Hannah!

(Förresten så funkar inte länken till min blogg, där du skrev Hannah i inlägget! Bara så du vet! :) ) Ser nu att jag använt mycket mer utropstecken än vad gör i vanliga fall.. haha.



Svar: Vad kul att du blev glad! :) Nu har jag ändrat länken så hoppas att den fungerar.
Carolina Edvinsson

#5 - Veronica A.

Va kul tagg :) Känner verkligen igen mig på svaret till vad man vill ha till middag "Jag vet inte" - min man brukar få panik på mig ;)