Månadsutvärdering - September
 
 
Böcker som lästes i september:
Anna Ahlund - Saker ingen ser
Sigge Eklund - Livets små njutningar
Malin Granroth - En klump i magen
Delia Owens - Där kräftorna sjunger
Derf Backderf - Min vän Dahmer

Varav egna: 0
Varav lånade: 5

Bästa boken: Där kräftorna sjunger
Sämsta boken: Livets små njutningar

Antal köpta: 0

Kommentar: När ska jag sluta få dåligt samvete varje gång jag gör dessa månadsuppdateringar för att jag tycker att jag läser för lite? När ska jag inse att en bok är bättre än ingen bok och att fem böcker på en månad ju ändå är mer än en bok i veckan? När ska jag släppa läskravet på mig själv och när ska jag inse att jag inte har samma ork eller tid eller prioriteringar som tidigare?

Böcker som ej recenserades på bloggen:
Lena Sjöberg - Nattvisa
Måns Gahrton - Skilsmössan
Ingrid Olsson - Jag bestämmer
Måns Gahrton - Bosse och Bella: Syskon och bästa vänner
Lotta Olsson - Så växer världen
Anna Bengtsson - I garderoben: väskor pratar resor
Barbro Lindgren - Juan och Rosalia: En kärlekshistoria
Stina Stoor - Halsduken
Amanda Jonsson - Sally surar
Jujja Wieslander - När Mamma Mu mötte Kråkan första gången
Neville Astley - Greta och de guldiga stövlarna
Anna Höglund - Barnet som inte kunde blunda
Mattias Danielsson - Kjell och jag går vilse
Stefan Johansson - Olidolika
David Sundin - Boken som inte ville bli läst
Stephanie Blake - Bajskorv
Charlotta Lannebo - Olle och Bolle på museum
Matilda Ruta - Ninna och dumma mamma
Emma Adbåge - Naturen