Utvärdering: September
 
 
Böcker som lästes i september:
Camilla Grebe & Åsa Träff - Bittrare än döden
Katarina Wennstam - Flickan och skulden
Katarina Wennstam - En riktig våldtäktsman
Jerker Eriksson & Alexander Sundquist - Kråkflickan
 
Varav egna: 4
Varav lånade: 3
 
Antal sidor: 2431
 
Bästa boken: Torka aldrig tårar utan handskar
Sämsta boken: En flickfotografs bekännelser
 
Antal köpta böcker: 7
 
Kommentar: Denna månaden lyckades jag ändå pricka in väldigt bra böcker, flera böcker som berörde. Gardells bok ser jag nästan som årets bästa. Wennstam lyckades göra mig både arg och ledsen, vilket faktiskt är svårt. Kråkflickan gillade jag just för att den var sådär ritkigt hemsk som jag trodde och det gllar jag som bekant. Sedan lyckades jag läsa den omtalade Fifty shades of grey också, så nu kan jag lättare hänga med i de skriverier som har avtagit lite nu.