Mina tips hos Bokus bokrea!
Även Bokus har slagit upp portarna för förhandsbeställning av reaböcker nu och här kommer mina tips från deras Rea! Klicka på titeln så kommer du till min recension och klicka på författaren så kommer du till Bokus hemsida. Men kom ihåg att jämföra priserna med andra hemsidor också, rea är ju trots allt till för att spara in lite pengar!
 
Ungdomsböcker
En serie som man måste se till att ha mycket tid över för att läsa, det går nämligen inte att sluta.
99 kr
 
Harry Potter and the order of the phoenix - JK Rowling
En klassiker som borde stå, om den inte redan gör det, i varje bokhylla.
19 kr
 
Läs boken och välj sida noga. Team Edward eller Team Jacob, who's it gonna be?
19 kr
 
 
Deckare
Först i den här boken tycker jag att serien blir riktigt bra!
59 kr
 
Det var även i den här boken den här serien vände till det bättre!
59 kr
 
Inte den bästa i serien om Harry Hole men hela boken kommer få dig att hålla andan ändå.
65 kr
 
 
Skönlitteratur
En fullpoängare!
19 kr
 
En läsvärd bok helt enkelt.
59 kr
 
En bok som jag tycker är värd att testa i alla fall, antingen hatar man eller så älskar man.
59 kr