Top Ten Tuesday - Mina senaste toppbetyg
 
Det var nästan så att jag glömde bort veckans Top Ten Tuesday, som dessutom är en enkel sådan eftersom det bara är att gå tillbaka i arkivet, men nu i ganska sista minuten för mig så fick jag syn på det på en annan bokblogg. Så tack för påminnelsen! Veckans tema är: 10 Of My Most Recent 5 Star Reads Jag tar dock med mina fyror också eftersom jag är så snål med femmorna!
 
1. Maja Hertzell - Vad gör man inte
 
2. Charlotte Habersack - Ett tryntroll flyttar in
 
3. Bodil Malmsten - Det här är hjärtat
 
 
5. Lisa Wiklund & Jenny Damberg - Som hon drack: Kvinnor, alkohol och frigörelse
 
6. Linn Gottfridsson - En myras liv
 
7. Rainbow Rowell - Komma fram
 
8. Jessica Schiefauer - Pojkarna
 
9. Lisa Bjärbo - Djupa ro
 
10. Lotta Olsson - Världen på vinden
 
 
#1 - Boklysten

Har inte läst en enda av böckerna i listan. Tack för tips!

#2 - C.R.M. Nilsson

Pojkarna och Komma fram är riktigt bra :)

#3 - Monika

Jag har inte läst en enda av dessa och känner knappt igen någon heller :) Men den där Pojkarna har jag funderat på om jag kanske skulle läsa.

Svar: Ja, pojkarna är bra! Speciell men bra!
Carolina Edvinsson

#4 - [Anna]

Oj många för mig okända där!! :( kanskedå har missat sånt jag borde ha läst.
Missa inte att jag har tävlingpå min blogg http://bokraden.blogspot.se/2016/03/utlottning-av-fjarilarnas-stad.html

Svar: Ska jag genast kolla in! :)
Carolina Edvinsson