Månadsutvärdering - December + Januari
 
Böcker som lästes i december:
Louise Winblad - Hej hej vardag!
Håkan Hellström - Sjung ditt liv
Agatha Christie - Poirots jul
Sarah Crossan - Vi är en
 
Böcker som lästes i januari:
Ruta Sepetys - Tårar i havet
Sara Lövestam - Skarven
Lars Kepler - Kaninjägaren
Ann-Helén Laestadius - Tio över ett
Neil Gaiman - Coraline
 
Varav egna: 5
Varav lånade: 4
 
Bästa boken: Tio över ett
Sämsta boken: Kaninjägaren
 
Antal köpta: 10
 
Kommentar: Jag hade tydligen missat att göra en sammanställning över december månads böcker så fick bli en liten ihopslagning. Känns inte jättelycket med tanke på att det skiljer ett helt år mellan december och januari men nu fick det bli såhär. Så är det när man inte lägger ner lika mycket tid på bloggen längre. Jag får helt enkelt skylla mig själv. Jag har liksom inte ens ägnat en tanke åt att bättra mig angående bloggandet heller, ungefär på den nivån ligger det energimässigt just nu. Det märks ju också i antal (icke) lästa böcker.
 
Filmer som recenserades i december och januari:
-
 
Böcker som ej recenserades på bloggen:
Beatrice Alemagna - Dagen när inget hände
Juha Virta - Piano på rymmen
Anna McQuinn - Lulu älskar historier
Karin Jacov - Fallet med den sista chokladbollen
Max Olofsson & Sebastian Nordbeck - Konst i serietidningar
Sofia Hedman - Pojken och havet
Sonya Sones - Vad mina vänner inte vet
Sonya Sones - Vad min flickvän inte vet