Månadsutvärdering - Juli
 
 
Böcker som lästes i Juli:
John Verdon - Låt den onde sova
Jesper Tillberg - Hög press
Gull Åkerblom - Ringar på svart vatten
Christina Lindström - Hälsningar från havets botten
Petrus Dahlin - Kurragömma
Chris Wooding - Färglös
Miranda Beverly-Whittemore - Fotografens flickor
Paula Hawkins - Kvinnan på tåget
Camilla Jönsson - Ekon
Moa Eriksson Sandberg - Paris, Lola & jag
 Anne Holt - I lejonets gap
James Oswald - Flickoffret
Dan Buthler & Dag Öhrlund - Hämnaren
Mac Barnett & Jory John - Dubbel-Trubbel
 
Varav egna: 2
Varav lånade: 12
 
Antal sidor: 3 896
 
Bästa boken: Kvinnan på tåget
Sämsta boken: Ringar på svart vatten
 
Antal köpta: 11
 
Kommentar: Jag hade semester och hoppades på att få läsa lite deckare, vuxenböcker och vad jag än behagade. Det resulterade i några titlar i alla fall så jag får vara nöjd med det. Överlag en ganska bra månad, även om jag fuskade lite och glömde bort att uppdatera resultatet i månadsskiftet. Men det spelar ju bara över på augusti månad så det spelar ju ingen större roll. Nästa månad vill jag fortsätta försöka hinna med att läsa ännu fler deckare, eller annan vuxeninriktad litteratur. Jag är dock rädd att en kännbar lässvacka är på gång.. Några tips på att råda bot på den innan den har hunnit bryta ut i full kraft? 
 
Filmer som recenserades i Juli:
 
Ej recenserade på bloggen:
-
 
Bilderböcker:
Nasrin Siege - När lejonet ryter
Rintaro Uchida - Spöktåget
Jenny Wik - Bosses promenad
Sofia Hedman - Eigon och den starka mamman
Stephanie Blake - Jag är störst
Lisa Bjärbo - Ivar träffar en Diplodocus
Björn Augustson - Abbe och hans vuxna