Böcker som lästes i Juni:
Martin Melin - Status 12
Ingelin Angerborn - Gengången
Stephanie Perkins - Anna och den franska kyssen
John Verdon - Blunda hårt
Majgull Axelsson - Jag heter inte Miriam
Caroline Engvall - Virtuell våldtäkt: om unga och sexbilder på nätet
Marie Lu - Champion
Niclas Christoffer - Airtight
Geoff Rodkey - Tvillingarna Tapper: Nu är det krig!
John Green - Efter Alaska
Varav egna: 2
Varav lånade: 8
Antal sidor: 2 531
Bästa boken: Jag heter inte Miriam
Sämsta boken: Airtight
Antal köpta: 0
Kommentar: Tio böcker känns ändå som ganska standard, det är okej och varken bra eller dåligt. Det har inte varit så roligt att läsa och Champion kändes det som om det tog veckor att ta sig igenom. Men det resulterade i alla fall till ännu en avklarad serie att lägga till listan. Alltid skönt att avsluta saker och ting, hur de än avslutas. Det har varit lite blandade genrer, fick till och med in en fackbok och det känns som om det hör till ovanligheterna. Som ni ser så ligger jag lite efter med recensionerna men de kommer att komma upp så småningom. Det finns ju roligare saker att göra under semestern än att sitta vid datorn.
Filmer som recenserades i juni:
Ej recenserade på bloggen:
Helen Johansson - Leonora och glasplaneten
Ellen Karlsson - Innanför min blåa dörr
Bilderböcker:
Lucy Feather - Följ efter den där bilen
Mari Kanstad Johnsen - Livrädd på playan